PAZARLAMANIN TÜM HARFLERİ BİRLEŞSİN!

25 Temmuz, 2006

Evian...


Evian bir süredir Türkiye'de de satılıyor. Ülkemizde 0.33 ve 1.5 litrelik pet ve 1 litrelik cam şişelerde piyasaya sürülen bu suyun ünü çooook büyük. Ben oldum olası merak ederdim, Madonna'nın yüzünü yıkamak için, banyo yapmak için deli gibi tükettiği, her gittiği yere götürdüğü (o ayrıca bir de okutuyor) bu su nasıl sihirli bir sudur böyle diye :) MTV'deki "Faboulous Life Of..." u izleyeniniz varsa, neredeyse her bölümünde adı geçen bu markayı siz de merak etmişsinizdir. Sadece ünlüler de değil aslında, elin Avrupalısı, Amerikalısı nereden bulsun bizim içtiğimiz güzelim suyu...Su içmesi gerektiğini bilen yabancı dostalrımız da içiyor bu suyu elbette. Ama gelgelelim, Evian'ın tadı o kadar kötü ki (pekçoklarına göre)... Ben de Evian'ı tattıktan sonra gerçekten Avrupalı arkadaşlarımın su içmekten neden böyle tiksinircesine kaçtıklarını daha iyi anladım :) Şöyle bir kabaca araştırdım ve bulgularıma (!) göre, vatandaşlarım da Evian'ı sevmemiş zaten. Herkesin ortak kanısı Evian'ın "hastalık yapmayan musluk suyu gibi" olduğu :) Yine de, bu tür yargılarda geleneksel damak tadının da etkili olduğunu da belirtelim, değil mi? 1789'den beri bu kadar popülerse, biz kimiz ki onu yerden yere vuralım! Ha, unutmadan, Evian'ı tersten okuyunuz, daha önce okumadıysanız...

Evian, DanoneSA tarafından Türkiye'ye getirildi.

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

9:16 ÖS

 
Anonymous Adsız said...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

1:17 ÖÖ

 

Yorum Gönder

<< Home